גלעד שליט לפני החטיפה - חוטפי שליט מספרים על רגעיו הראשונים בשבי כלכליסט : הטנק נראה לי מקום בטוח יותר משם, בחוץ.

גלעד שליט לפני החטיפה - חוטפי שליט מספרים על ר×'עיו ×"ראשונים ×'ש×'×™ כלכליסט : הטנק נראה לי מקום בטוח יותר משם, בחוץ.. שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים (1,941 ימים). יכול להיות שהם מפחדים מתגובה ישראלית קשה בעזה 2. מדי תקופה משחרר ארגון חמאס תמונות של שליט מהשבי, שמבצע חטיפתו נחשב להישג הגדול של חמאס בשנים האחרונות. בחמאס מכנים גם את שני האזרחים הישראלים. מחבלים ישוחררו, החמאס יתחזק המוטיבציה לפיגועים וחטיפות לאורך זמן תעלה במקביל ללגיטימציה של חמאס בעולם שכן בקרוב חמאס כבר לא יחזיק בשבוי ישראלי וירצה למצות דיפלומטית את המצב עד תום לפני החטיפה הבאה.

גלעד שליט הגיע לביקור מלווה בהוריו אביבה ונועם ■ אני שמח לראות אותך ומאחל לך חג חירות שמח, אמר לו נתניהו ■ מדובר בפגישה הראשונה בין השניים מאז שחרורו של שליט לפני כחמישה קצין משטרה צבאית: אני חושב שהמטרה המקורית של הקמפיין היא לעודד את חזרתו של שליט ולהשפיע על השלטון לביצוע פעולות לשחרורו. התחלתי לירות ולזרוק רימונים על הטנק. אתמול ביקרו את האסירים נציגים מטעם הצלב האדום, שהגיעו למתקן הכליאה בקציעות ווידאו כי רשימת המשוחררים תואמת לשמות. החייל הפדוי גלעד שליט, שנעלם לגמרי מתודעת הציבור, ביקר היום (ה') את ראש הממשלה בנימין נתניהו והודה לו על שחרורו.

חמאס פרסם סרטון כך חטפנו את ×'לע×
חמאס פרסם סרטון כך חטפנו את ×'לע×" שליט from images1.ynet.co.il
מפרסם תמונות חדשות של שליט והקלטה של שבוי ישראלי. הרב שליטא גדול הדור הצדיק !!! סרט מרגש ומטלטל החוזר לנקודה בה התרחש הקרב הגורלי בו נפל גלעד שליט בשבי. הכנס לאתר ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו + mp3 ועוד. חמאס שחרר תיעוד נוסף של החייל החטוף גלעד שליט בכלא חאמס, בין היתר נראה עושה כושר ומסתפר, בשלב זה לא ברורה מטרת פרסום הקלטת. תמונות חדשות של גלעד שליט בשבי החמאס (ללא קרדיט). יכול להיות שאם לא הייתי ניגשת אליו, גלעד בחיים לא היה ניגש אליי ושום דבר לא היה קורה בינינו. וגלעד עובר בדיוק את מה שהמשפחה שלו עוברת!

שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים (1,941 ימים).

גלעד שליט מספר על הרגעים הראשונים אחרי החטיפה: החייל הפדוי גלעד שליט, שנעלם לגמרי מתודעת הציבור, ביקר היום (ה') את ראש הממשלה בנימין נתניהו והודה לו על שחרורו. ישי דרש לכלול אסירים יהודים ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הגיב במהלך הישיבה הדרמטית על אישור העסקה לשחרור שליט, לבקשת השר ישי, לכלול בעסקה גם 12 אסירים יהודים ביטחוניים. יש לא מעט אירועים מטרידים. מכאן, שמצבה האסטרטגי של מדינת ישראל יורע ואת המחיר. במהלך הכתבה פורסמה הקלטה של חייל ישראלי שבוי אותה הוציא ארגון הטרור. במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י. שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים (1,941 ימים). וגלעד עובר בדיוק את מה שהמשפחה שלו עוברת! שזו דעתי אין להם מושג שחמאס יוש חטפו אין להם מושג איפה החטופים. כבר 4 ימים מאז החטיפה דובר חמאס והצמרת הפוליטית משנים כל כמה שעות ונותנים הצהרות על החטיפה. החטיפה תוחקרה בידי גדוד הסיור המדברי (הבדווי) שאנשיו שירתו בגזרת התקרית, בחטיבה המרחבית של דרום הרצועה ובדרג גבוה יותר גם בידי ועדת בדיקה שמינה הרמטכל אז, דן חלוץ, בראשות האלוף (מיל'. הטנק נראה לי מקום בטוח יותר משם, בחוץ.

כשנה וחצי לאחר שחרורו משבי החמאס, העניק גלעד שליט ראיון לעיתונאי בן כספית בעיתון סופהשבוע ובו סיפר על החטיפה, על תקופת השבי ואף על חקירתו בישראל עם שובו. טוב אז לפני פוסט התודה דבר חשוב בהרבה פרשת החיל החטוף גלעד שליט שבשבי כמעט חמש שנים ליתר דיוק 1789 יום 19 שעות 23 דקות ו 21 שניות והפזם דופק בכל דקה. יש לא מעט אירועים מטרידים. הוא זה שמחזיק בו, לפי פקודות מההנהגה הצבאית של לפני האינתיפאדה גויס למנגנון הביטחון המסכל, במסגרת ניסיונותיה של הרשות הפלשתינית לביית את המבוקשים הכבדים של חמאס. בקרוב ישוחרר גלעד שליט תמורת 1027 מחבלים.

עו×
עו×" יום ש×'לע×" ×'ש×'×™ ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
לפני יומיים נחטפו שלושה תלמידי תיכון על ידי ארגון טרור פלסטיני בשעה שתפסו טרמפ. לפי הכתבה, שליט לא ידע על קיומם מאחר שלא הקדיש קשב רב. הכנס לאתר ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו + mp3 ועוד. הטנק נראה לי מקום בטוח יותר משם, בחוץ. הגענו לטנק, וכשהיינו קרובים, יצא מהצריח חייל מפוחד שמסר את עצמו. לכן הוא האיש שממונה עכשיו על ביטחונו של גלעד שליט. וגם איתו, אף פעם לא שיחקתי משחקים. התחלתי לירות ולזרוק רימונים על הטנק.

מפרסם תמונות חדשות של שליט והקלטה של שבוי ישראלי.

הגענו לטנק, וכשהיינו קרובים, יצא מהצריח חייל מפוחד שמסר את עצמו. תמונות חדשות של גלעד שליט בשבי החמאס (ללא קרדיט). בקטע הראשון, נצפה חייל השריון שנחטף ביוני 2006. במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י. אל ג׳זירה מפרסם הערב תיעוד של גלעד שליט בשבי חמאס. .על החטיפה של שליט בצל האווירה הפוליטית, לאחר מכן הוצג וידיאו של שליט בזמן הכליאה וכן הקלטות של חייל בנוסף, פורסם תיעוד מהחיים של החייל השבוי גלעד שליט, כשהיה שבוי בידי החמאס, שליט נראה מתגלח ומשחק אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! לפני יומיים נחטפו שלושה תלמידי תיכון על ידי ארגון טרור פלסטיני בשעה שתפסו טרמפ. התחלתי לירות ולזרוק רימונים על הטנק. גאה בך שאת עוקבת בקפידות אחרי מצבו של גלעד שליט ביחד עם כול עם ישראל! יכול להיות שהם מפחדים מתגובה ישראלית קשה בעזה 2. טוב אז לפני פוסט התודה דבר חשוב בהרבה פרשת החיל החטוף גלעד שליט שבשבי כמעט חמש שנים ליתר דיוק 1789 יום 19 שעות 23 דקות ו 21 שניות והפזם דופק בכל דקה. שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים (1,941 ימים). גלעד שליט מספר על הרגעים הראשונים אחרי החטיפה:

במקביל, מתברר כי גלעד שליט עצמו יועבר משטח מצרים בחזרה לשטח ישראל דרך מעבר כרם שלום, סמוך מאד לאותה נקודה שממנה הוא נחטף, בחודש יוני לפני כחמש שנים וחצי. בקרוב ישוחרר גלעד שליט תמורת 1027 מחבלים. לכן הוא האיש שממונה עכשיו על ביטחונו של גלעד שליט. שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים (1,941 ימים). יושב ראש הרשפ, מחמוד עבאס, בעקבות שחרור מעל 1,000 מחבלים בתמורה לחייל גלעד שליט שנשבה על ידי חמאס, אמר כי החטיפה הייתה דבר טוב

×'לע×
×'לע×" שליט ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
לכן הוא האיש שממונה עכשיו על ביטחונו של גלעד שליט. יכול להיות שאם לא הייתי ניגשת אליו, גלעד בחיים לא היה ניגש אליי ושום דבר לא היה קורה בינינו. לפני כחודשיים פורסמו תמונות נוספות, כאשר בקטע קצר שפורסם בסרטון בן מספר שניות בלבד, נראה שליט, בשלושה קטעים ממועדים שונים ככל הנראה. גלעד שליט, שישב לצד טייסי היסעור, שוחח עם טייס המסוק בדרכו למצפה הילה וניסה לזהות יישובים בעת שהמסוק עובר מעליהם. יש לא מעט אירועים מטרידים. במקביל, מתברר כי גלעד שליט עצמו יועבר משטח מצרים בחזרה לשטח ישראל דרך מעבר כרם שלום, סמוך מאד לאותה נקודה שממנה הוא נחטף, בחודש יוני לפני כחמש שנים וחצי. גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני הטרור חמאס, ועדות ההתנגדות העממית וצבא האסלאם. בקטע הראשון, נצפה חייל השריון שנחטף ביוני 2006.

בקטע הראשון, נצפה חייל השריון שנחטף ביוני 2006.

כשנה וחצי לאחר שחרורו משבי החמאס, העניק גלעד שליט ראיון לעיתונאי בן כספית בעיתון סופהשבוע ובו סיפר על החטיפה, על תקופת השבי ואף על חקירתו בישראל עם שובו. במקביל, מתברר כי גלעד שליט עצמו יועבר משטח מצרים בחזרה לשטח ישראל דרך מעבר כרם שלום, סמוך מאד לאותה נקודה שממנה הוא נחטף, בחודש יוני לפני כחמש שנים וחצי. מכאן, שמצבה האסטרטגי של מדינת ישראל יורע ואת המחיר. שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים. לפני כחודשיים פורסמו תמונות נוספות, כאשר בקטע קצר שפורסם בסרטון בן מספר שניות בלבד, נראה שליט, בשלושה קטעים ממועדים שונים ככל הנראה. לכן הוא האיש שממונה עכשיו על ביטחונו של גלעד שליט. סיגלר מעידה כי לפני שליט יצאה פה ושם עם בחורים, אבל מערכת היחסים ביניהם הייתה הקשר הרציני הראשון שלה. כל פגישה ואירוע פומבי שבא לחגוג את עסקת שליט, מעלה את המחיר של החטיפה הבאה, ומהווה טריגר. החייל הפדוי גלעד שליט, שנעלם לגמרי מתודעת הציבור, ביקר היום (ה') את ראש הממשלה בנימין נתניהו והודה לו על שחרורו. יושב ראש הרשפ, מחמוד עבאס, בעקבות שחרור מעל 1,000 מחבלים בתמורה לחייל גלעד שליט שנשבה על ידי חמאס, אמר כי החטיפה הייתה דבר טוב החטיפה תוחקרה בידי גדוד הסיור המדברי (הבדווי) שאנשיו שירתו בגזרת התקרית, בחטיבה המרחבית של דרום הרצועה ובדרג גבוה יותר גם בידי ועדת בדיקה שמינה הרמטכל אז, דן חלוץ, בראשות האלוף (מיל'. בקרוב ישוחרר גלעד שליט תמורת 1027 מחבלים. מפרסם תמונות חדשות של שליט והקלטה של שבוי ישראלי.

האסירים כבר מרוכזים בכלא קציעות גלעד שליט. וגלעד עובר בדיוק את מה שהמשפחה שלו עוברת!

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook